SAMEN STAAN WE STERK – terugblik op 2015 –

To Help Each Other

SAMEN STAAN WE STERK – terugblik op 2015 –

Als we terugkijken kunnen we echt wel zeggen: ” WAUW  het is een bijzonder jaar geweest waar we erg dankbaar voor zijn.”

samensterk

We hebben door al de samenwerking van verschillende mensen, stichtingen en bedrijven, samen met elkaar veel meer kunnen doen.  Ook nam het aantal mogelijkheden toe doordat verschillende contacten connecties aangingen waardoor uiteindelijk veel humanitaire hulpgoederen naar meerdere continenten werden verdeeld.

Praktisch zijn dat om en nabij 400 transporten (1 grote oplegger is 82 kubieke meter) naar diverse landen in het Midden-Oosten tot en met zo ongeveer heel Oost-Europa. Hoe groot kan iets worden door goede onderlinge – samenwerking en verstandhouding?!!

400 transporten = 32.800 m3  of wel een rij vrachtwagens van ruim 5 en halve km !

400 transporten in 2015

De inzet varieert, van stichtingen met vrijwilligers, particulieren tot bedrijven;

Die bedrijven zijn meubelbedrijven, badkamerzaken, logistieke- en transportbedrijven, administratie- en advocatenkantoren etc… etc..

De bruikbare spullen worden bijeengebracht, gesorteerd en weer verdeeld door vele vrijwilligers en stichtingen.

Allemaal een kwestie van gewoon doorgaan met bewegen omdat al dit werk vooral mensen en mogelijkheden bij elkaar brengt.

We zagen mensen komen en gaan, sommigen waren langdurig werkeloos en kregen een baan. Anderen werden dieper geraakt en gingen daarmee verder. Sommigen wilden gewoon helpen.

We zien dat samenwerken hoop geeft, maar daarnaast ook relaties, geloof en allerlei lessen.

Samen staan we Sterk

We dragen jullie mee in ons hart, super bedankt allemaal!!!
Theo & Eleonora Vermeltfoort