Onze stichting heeft t/m juli 2015: 35 vrachten verstuurd

Onze stichting heeft t/m juli 2015: 35 vrachten verstuurd

Niet eerder kwamen er zoveel meubels voor de ‘goede doelen actie’ binnen en moesten ook weer hun bestemming vinden.

Vanuit Goossens warehouse waar de goederen werden gesorteerd, vertrokken de vrachten naar het Midden Oosten en de landen in Oost Europa; de Oekraine, Letland, Moldavië, Roemenië, Polen en Bulgarije.

in het eerste halfjaar van 2015 waren dit 35 vrachten met oa.

• 1050 banken
  • 325 tafels
  • 350 kasten
  • 1400 stoelen
  • 525 matrassen
  • 700 fauteuils
  • 2000 dozen kleding

In samenwerking met HRIF, diverse andere stichtingen hebben we dit werk  kunnen doen.

Naast deze 35 vrachten zijn er nog een 5­tal vrachten op andere locatie verzorgd in samenwerking met ’n aantal stichtingen.

Bulgarije meubels laden 1
Moldavië bedankt ons

We hebben een aantal leuke reactie’s binnen gekregen, zoals laatst een reactie op een tas met voetbalkleding.

trotse ploeg met nieuwe voetbalshirtjes

Deze voetbalshirtjes werden geschonken door westerhovense voetbalclub ZSC /aan een voetbalclub in de Zhytomyr regio (Ukraïne).

Recent bezocht onze stichtng Bulgarije en sprak oa Stefan Stefov van  Bulgarian Aid Mission.
Stefan Stefanov is vooral behulpzaam voor de Roma zigeuners in het binnenland van Bulgarije.
Maar ook in her buitenland waar hij advies geeft aan regeringen hoe ze met deze groep vluchtelingen het beste om kunnen gaan.
Hij zet diverse programma’s op om deze roma’s te op te leiden voor een beroep en dan werk te zoeken.

Ook gaat hij naar weeskinderen en gehandicapten opvang huizen om die te helpen,
met kleding en de meubels wat er binnenkomt.
Hij heeft een heel groot magazijn waar alles verzameld wordt en gesorteerd en dan gaat het naar diverse plaatsen in het land.
Hij heeft 35 mensen in dienst en hij huurt regelmatig mensen erbij ,
Zo geeft hij deze mensen met hun gezin ook vaste en zekere toekomst.

Dit werk willen we graag kunnen blijven voortzetten, er is heel wat nodig;

gebed, financiële steun, vrijwilligers ……