Actie voor vluchtelingen in Oost-Europa en het Midden-Oosten

Actie voor vluchtelingen in Oost-Europa en het Midden-Oosten

Kerst Actie vluchtelingen oost europe

Actie vluchtelingen oost europe en MOGraag vragen wij uw hulp bij het inzamelen van kleding voor vluchtelingen in Oost-Europa en het Midden-Oosten.
Deze vluchtelingen hebben vaak niets en geen budget om zelf kleding aan te schaffen.
Moved for all Nations ondersteunt en organiseert dit soort noodhulp al jaren en dit jaar vragen we met name of bedrijven en hun personeel hierbij willen helpen.

Doet u mee als bedrijf? of personeelsvereniging?

spullen met kruiwagen kan ook

spullen brengen met kruiwagen kan ook

Natuurlijk is ieder die als individu wil en kan helpen ook welkom om goede spullen in te zamelen en in te leveren

Alles is welkom meubels, kleding, schoenen, tassen, dassen, handschoenen, huishoudelijke artikelen etc.  Natuurlijk wel in goede staat

Dus heeft  U nog nette, bruikbare spullen thuis dan willen wij  vragen dit te verpakken in goede stevige zakken of dozen en contact op te nemen.

AUB  inleveren na telefonisch contact!

Een dagdeel of meer meehelpen nabij Eindhoven ? Ook dat kan ! We hebben altijd behoefte aan gezellige en veelzijdige vrijwilligers

Graag even bellen ! aanmelden kan via Theo Vermeltfoort.

Mocht U geen kleding hebben, maar wilt u  wel graag helpen dan is er ook de mogelijkheid een donatie te doen. Hiermee wordt b.v. het transport betaald. Op ons verlanglijstje staat ook nog altijd: gezocht  een vrachtwagen

Uw Donaties zijn  van harte welkom met vermelding van kleding actie 2015

Voor vragen en contact : Theo Vermeltfoort

De firma Goossens Wonen  heeft al toegezegd mee te willen helpen, evenals HRIF Global Aid ( oa logistieke ondersteuning mbt douane inklaringen etc)