Verzamelen en (uit)delen gaat door ondanks Corona

To Help Each Other

Verzamelen en (uit)delen gaat door ondanks Corona

Goederen klaarmaken in hal stichting Theo

Hier zijn we bezig met klaarmaken en sorteren van binnengekomen goederen in de opslag hal.

Goederen klaarmaken in hal stichting Theo

Vorige  week hebben we ondanks Corona beperkingen opnieuw een volle bus met aanhanger afgeleverd bij onze partner Tabea in Duitsland.

Goederen sorteren stichting To Help Each Other

De geladen goederen kunnen niet naar (nog) gesloten landen als Oekraïne of  Moldavië ivm Corona restricties.

Maar we zoeken naar opties en grenzen die wel open zijn voor dit soort hulptransporten.

Onze partner organisatie Tabea verzorgt het verdere transport en verdeling via de verschillende contactpersonen. De eerste helft van dit jaar zijn er al meer vrachtwagens  verscheept dan het hele jaar 2019!

Wilt u ook bijdragen?

Dat kan met met goede bruikbare goederen uit uw kasten of zolder en met uw financiële bijdrage voor oa transport en opslag etc.

Neem contact op voor een afspraak of info.

Alvast bedankt voor uw hulp!

To Help Each Other  kan uw helpende hand gebruiken.

logo stichting THEO

Één reactie

1. @t schreef:

Mooie lichte ruimte hebben jullie nu in Veldhoven!
    Ladies power in actie
    Goed bezig zo