verstuurt: 1e kwartaal 2015 -11 opleggers met meubels en kleding

verstuurt: 1e kwartaal 2015 -11 opleggers met meubels en kleding

transport klaarmaken voor Moldaië project

Hallo lieve mensen die ons meehelpen met het werk van de humanitaire hulptransporten, hier een update van het eerste kwartaal van 2015.

Gemiddeld verzonden we dit kwartaal;
330 banken
330 matrassen en bedden
120 kasten
350 stoelen
90 tafels
250 fauteuils
1000 dozen of zakken kleding.

We hebben ook nog mogen helpen met het sorteren van 6000 bedden en 1300 pallets bakmeel voor het midden-oosten en diverse oostbloklanden. Deze  pallets bakmeel kwamen van de actie heel holland bakt van de AH.

Het is mooi hoe God zo mensen bij elkaar brengt en stichtingen met elkaar samen laat werken, zo horen we wat God aan het doen is in mensenlevens en die getuigenissen bemoedigen ons weer om door te gaan en Jezus te blijven volgen, ook voor de vrijwilligers die altijd meegaan.

Het is voor onszelf  een uitdagende tijd om God te leren vertrouwen, vooral op financieel gebied.
Daarentegen is het m.b.t. werk binnen de stichting heel druk geworden met kleding sorteren en meubels transporteren.

We vragen gebed voor;
De vrijwilligers en dat meer mensen af en toe willen helpen om te laden.
Financiën om de transporten te kunnen betalen en om zelf als stichting financieel gezond te blijven.
Eenheid tussen de diverse stichtingen en dat we elkaar kunnen blijven helpen, samen maakt sterk.
Creativiteit voor de ontvangers dat ze de liefde van God mogen ervaren en dat het op de juiste plaatsen komt.
Bescherming voor als er geladen en gelost wordt.

Theo en Elonora Vermeltfoort