2014 in het kort, overzicht van activiteiten van MFAN Ned.

2014 in het kort, overzicht van activiteiten van MFAN Ned.

Het is een bijzonder jaar geweest waarin God veel heeft gedaan.

De samenwerking van een zestal stichtingen, de suppport van 4 bedrijven en tussen de 35 en 40 mensen die als vrijwilliger regelmatig komen helpen, maakten het mogelijk dat er in 2014  veel hulptransporten richting het Midden-Oosten en de Oostblok landen zijn gestuurd.

In totaal 25 grote opleggers konden er vanuit Veghel en Eindhoven vertrekken gevuld met kleding, meubels, huishoudelijke artikelen ed.

Deze kleding , meubels en andere spullen  kregen hun bestemming o.a. onder vluchtelingen uit oorlogsgebieden die veelal berooid van bijna alles. Zij zijn blij met deze hulp.  Ook projecten voor ouderzorg in bijv Roemenië waren erg geholpen en dankbaar voor de transporten.

meubeltransporten Romeniëtheo laden voor Roemenie

In 2014 zijn er tal van nieuwe contacten ontstaan tussen verschillende mensen, bedrijven en stichtingen. Over het totale geheel zien we een steeds mooiere samenwerking ontstaan met een scala aan groeimogelijkheden mede dankzij de inzet van vele vrijwilligers.

We zien in deze ministry van MFAN steeds meer Zijn leiding en daarbij ook Jesaja 58 en Mattheus 25: 35-36 in vervulling komen.

Bedankt voor jullie geweldige inzet en gezelligheid.